27.04.2023 16:24
АТ «Харківгаз» інформує
Спеціалісти Центру обслуговування клієнтів АТ «Харківгаз» продовжують допомагати споживачам вирішувати різноманітні питання, пов'язані з газопостачанням
Вас можуть проконсультувати з питань розподілу газу, прийняти показання газового лічильника, роздрукувати квитанцію. Крім того, спеціалісти ЦОКу можуть допомогти оплатити послугу газопостачання, а також прийняти заяву на перерахування коштів у зв'язку з пошкодженням домоволодіння.
Звернутися у Центр обслуговування клієнтів відповідного відділення можна за допомогою телефону або електронної пошти:
ЦОК Мереф‘янського відділення:
м. Мерефа, вул. Дніпровська, 273
тел. (057) 748 49 22,
ЦОК Дергачівського відділення:
м. Дергачі, вул. Каштанова № 5,
тел. (097) 054 65 85
ЦОК Зміївського відділення:
м. Зміїв, Таранівське шосе,1а;
тел. (067) 673 32 67
ЦОК Красноградського відділення:
м. Красноград, вул. Преображенська, б.5;
тел. (067) 503 07 47, (067) 571 38 46
ЦОК Куп‘янсього відділення:
м. Ізюм, вул. Різдвяна, 2;
тел. (067) 551 26 07, (067) 551 26 92
ЦОК Чугуївського відділення:
м. Чугуїв, вул. Жадановського, 3