24.07.2024 12:48
Щомісячна адресна грошова допомога для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг членам сімей загиблих (померлих) захисників і захисниць України
Інформуємо, що на виконання комплексної Програми підтримки захисників і захисників України та членів їхніх сімей в Харківській області на 2024-2028 роки на засіданні ХХІІІ сесії VІІІ скликання Харківської обласної ради 21.05.2024 затверджено Порядок використання коштів обласного бюджету на виплату щомісячної адресної грошової допомоги для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг членам сімей загиблих (померлих) захисників і захисниць України.
Цей порядок визначає механізм виплати щомісячної адресної грошової допомоги для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг членам сімей загиблих (померлих) захисників і захисниць України, які зареєстровані та фактично проживають в Мереф’янській міській територіальній громаді, розмір якої має відповідати розміру пільги, наданої відповідно до положень Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального статусу», – до 50% (але не більше ніж 100% з урахуванням виплат з державного бюджету) плати за користування житлом (квартирна плата) та за користування комунальними послугами (газом, електроенергією та іншими послугами), скрапленим балонним газом для побутових потреб в межах середніх норм споживання відповідно до соціальних нормативів користування зазначеними послугами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування», розрахованої органами Пенсійного Фонду України.
Виплата щомісячної допомоги для покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг здійснюється членам сімей загиблих (померлих) захисників і захисниць України, які перебувають на обліку в органах Пенсійного Фонду України як отримувачі пільги.
Для отримання такої допомоги необхідно звернутися до Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Мереф’янської міської ради за адресою: м. Мерефа, вул. Культури, буд. 2 Б, тел. (057) 748 45 45.
До особистої заяви необхідно додати засвідчені в установленому чинним законодавством порядку копії таких документів:
- паспорт громадянина України (всіх заповнених сторінок) заявника (при наданні копії ІD-паспорта (лицьового та зворотного боку) необхідно надати витяг із Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання заявника). У разі якщо адреси зареєстрованого та фактичного місця проживання не збігаються, надається копія документа, що підтверджує місце фактичного проживання заявника;
- довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків отримувача адресної допомоги або, відмови від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків – копія сторінки паспорта з відміткою про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. У разі якщо заявник має ІD-паспорт, копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків не надається;
- посвідчення члена сім’ї загиблого захисника чи захисниці України;
- довідки про відкриття поточного рахунку в Уповноваженому банку (відповідно до Порядку проведення конкурсного відбору банків, через які здійснюється виплата пенсій, грошової допомоги та заробітної плати працівникам бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.2001 № 1231).